روش های اتصال آرماتور

خرید کوپلر استاندارد 0912 077 055 6
روش های اتصال آرماتور
روش های اتصال آرماتور
روش های اتصال آرماتور

روش های اتصال آرماتور

مرسوم ترین روش اتصال آرماتور در ایران استفاده از اتصال پوششی ( اورلپ ) در پروژه های کوچک و بزرگ میباشد. استفاده از این روش علاوه بر کاهش مقاوت پروژه افزایش هزینه بسیار زیادی را برای پروژه به همراه خواهد داشت. از طرفی اتصال های انجام شده دارای لازمه های مورد تایید آئین نامه ها نیستند و فقط جهت پیشرفت پروژه و کوتاه تر شدن پروسه تکمیل از این روش استفاده میشود. در این مقاله ما به معرفی انواع روش اتصال میلگرد خواهیم پرداخت و شما را با مزایا و معایب استفاده از تمامی روش ها آشنا خواهیم کرد.

طبق بند ۹-۲۱-۴-۱-۱ مقررات ملی ساختمان روش های اتصال آرماتور به یکدیگر از طریق یکی از موارد زیر یا ترکیبی از آنها مجاز است. اتصال آرماتورها در سازه های بتن آرمه با استفاده یکی از چهار روش زیر انجام میشود :

بررسی و مقایسه روش ها

از تمامی متخصصان عزیز دعوت به عمل می آوریم تا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما یا بخش نظرات همین مقاله در اختیار ما قرار داده تا در مقالات بعدی سایت به همراه ذکر نام شما اطلاعات و دانش شما را در اختیار عموم قرار دهیم. در مقاله های بعدی هر ۴ روش عنوان شده در بخش قبلی را به صورت کلی توضیح خواهیم داد و مقایسه ای اجمالی بین این روشها خواهیم داشت ، باما همراه باشید.

در خصوص کوپلرهای استاندارد در ساختمان سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۰۷۷۰۵۵۶

مبنع : https://parskaveh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما تماس بگیرید 6 055 077 0912