کاهش هزینه ساخت و ساز با کوپلر

خرید کوپلر استاندارد 0912 077 055 6
کاهش هزینه ساخت و ساز با کوپلر

اصل ساختمان سازی همیشه با استانداردهایی همراه بوده است. به همین جهت تجهیزاتی که برای ساخت و ساز به کار می روند بایستی دارای ایمنی و استحکام بالایی باشند. وصله مکانیکی نیز یکی از جدیدترین روش ها در ساختمان سازی به حساب می آید. هر چند کوپلر قطعه ای کوچک است؛ اما به کمک آن می توان ستون ها و سقفی محکم با استفاده از میلگرد بنا کرد.

کاربرد کوپلر در ساختمان سازی

در هر سازه و ساختمانی میلگرد استفاده می شود. چه برای ستون ها در سازه های بتنی و چه در سقف های خانه ها از میلگرد به عنوان پل و اتصال محکم بین اجزای دیگر ساختمان استفاده می شود. در قدیم از سیم های مخصوصی که استحکام نه چندان خوبی داشت برای اتصال بین چندین میلگرد استفاده می شد. اما در حال حاضر با وجود کوپلر این پیوند بسیار محکم تر و ایمن تر برقرار می شود. کوپلر حتی در بازسازی خانه ها و سازه های عظیم نیز به کار گرفته می شود. کوپلرها نیز مانند سایر لوازم مکانیکی ساخت و ساز دارای انواع مختلف هستند. کوپلر استاندارد یکی از بارز ترین و پرکاربردترین نوع کوپلر است. استفاده از کوپلر استاندارد بیشتر برای اتصال میلگردهایی با اندازه های یکسان استفاده می شود. در سازه های بزرگ مانند پل ها، سدها و ساختمان ها و مجتمع های بزرگ معمولا در ساخت هر قسمت از چندین نوع میلگرد با اندازه های مختلف استفاده می شود. در این شرایط بهترین نوع کوپلر، کوپلر تبدیل برای اتصال میلگردها است. انواع دیگر کوپلر به شرح زیر هستند:

مزایای استفاده از کوپلر:

علاوه بر اینکه استحکام و استاندارد سازه و ساختمان به کمک کوپلر بیشتر می شود، بر روی کاهش هزینه های ساخت و ساز نیز تاثیر مستقیم دارد. زمانی که در اتصال میلگردها به یکدیگر با استفاده از کوپلر صرف می شود بسیار پایین تر می آید. این کاهش زمان هم در صرفه جویی هزینه های ساخت و ساز و هم در پایین آمدن دستمزد کارگرها تاثیرگذار است. همچنین سرعت کار بسیار بالاتر می رود. نصب آسان کوپلر کمک می کند تا پروژه هایی هر چند بزرگ با سرعت بسیار بالایی پیش بروند. کوپلر ها دارای وزن بسیار سبکی هستند، بنابراین وزن سازه و ساختمان را نیز کاهش می دهند. ماندگاری کوپلر طی زمان های بسیار طولانی مانع از فرسودگی و صرف هزینه های ساخت و ساز بالا برای تعمیر سازه و ساختمان می شود. کوپلرها علاوه بر ساخت زیر بنای محکم بر روی بالا رفتن استحکام کل ساختمان و سایر تجهیزات ساختمان نیز موثر هستند.

کاهش هزینه ساخت و ساز با کوپلر
کاهش هزینه ساخت و ساز با کوپلر

مبنع : https://parskaveh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما تماس بگیرید 6 055 077 0912