آچار کوپلر چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید کوپلر استاندارد 0912 077 055 6

آچار کوپلر، ابزاری با طراحی منحصر به فرد و اختصاصی جهت اجرا وصله های مکانیکی می باشد که اتصال بین کوپلر و میلگرد در ابعاد مختلف، را نیز ممکن خواهد ساخت.

کاربرد آچار کوپلر چیست؟

در سال های گذشته برای این که بتوان اتصال های کوپلینگ را برقرار نمود، از ابزار هایی به نام آچار های لوله گیر استفاده می شد. اما این آچار ها به طور تخصصی برای اجرا کوپلینگ طراحی نشده بودند و موجب اتصال ناقص و کاهش سرعت اجرا می شدند. به همین دلیل آچار کوپلر به بازار عرضه شدند. ابزار هایی کاربردی هستند که به منظور متصل کردن میلگرد ها در سایز های مختلف و همچنین وصله های مکانیکی طراحی و تولید شده اند.

بستن آرماتور ها نیز یکی دیگر از کاربرد های این آچار مخصوص می باشد. اپراتور ها می توانند با استفاده از این ابزار، نیرو بالایی را به آرماتور ها وارد نمایند و موجب بستن آن ها تا آخرین رزوه شوند. این ابزار در حین وارد کردن بیشترین نیرو، کمترین فشار را به آرماتور ها وارد می کنند و به آن ها آسیبی نخواهند رساند. پروژه های ساختمان سازی از دیگر صنایعی هستند که این آچار در آن کاربرد دارد، زیرا که متصل کردن کوپلینگ ها تنها با این آچار امکان پذیر می باشد.

آچار کوپلر
آچار کوپلر

مشخصات و ویژگی های آچار کوپلر

از بازر ترین مشخصات ظاهری آن می توان به اندازه دسته آن اشاره کرد. دسته این ابزار، تقریبا بلند و استاندارد می باشد تا بتواند حداکثر نیرو را به میلگرد ها وارد نماید. جنس این ابزار از کربن بسیار با کیفیت می باشد و دسته آن برای راحتی استفاده اپراتور، ضد تعریق می باشد. از آنجایی که ممکن است دهنه این ابزار در برخورد با میلگرد های آج دار دچار خوردگی شوند، برای جلوگیری از آسیب به این ابزار، دهنه آن از چدن ساخته شده است تا خوردگی را به حداقل برساند. همچنین قیمت آن نسبت به کارایی بالایی که دارد، مقرون به صرفه می باشد که این امر از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ابزار به حساب می آید.

خرید آچار کوپلر

جهت خرید آچار کوپلر در ۲ سایز بزرگ برای استفاده در آرماتور های سایز ۲۵ به بالا و کوچک جهت استفاده برای سایز های کوچکتر از ۲۵ همین حالا می توانید با شماره زیر تماس گرفته و درخواست خرید خود را ثبت نمایید.

در خصوص خرید آچار کوپلر سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۰۷۷۰۵۵۶

مبنع : https://parskaveh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما تماس بگیرید 6 055 077 0912