جبران افزایش قیمت میلگرد با کوپلر!

خرید کوپلر استاندارد 0912 077 055 6

با توجه به افزایش قیمت میلگرد استفاده از کوپلر در مقایسه با روش اورلپ با توجه به افزایش قیمت بسیار زیاد میلگرد می تواند یک گزینه بسیار مطلوب در نظر گرفته شود. در ادامه می توانید مقایسه مطلوبی از هزینه های درخواستی برای این نوع از روش های اتصال به دست آورید. در حال حاضر کوپلر به دلیل داشتن کارایی مطلوب تر توانسته به یک گزینه ایده آل تبدیل شود.

معرفی کوپلر

در ادامه به بررسی روش های استفاده از کوپلر به هزینه معقول و مقرون به صرفه خواهیم پرداخت، برای کسب راهنمایی بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

کوپلرها تنوع وسیعی دارند و با توجه به استانداردهایی که برای تولید و طراحی آنها در نظر گرفته می شود، این روش های اتصال دارای کارایی متفاوت هستند. در این بخش در نظر داریم توضیحاتی مفید در مورد شرایط بکارگیری آنها با توجه به قیمت فعلی میلگرد در اختیار کاربران قرار دهیم. افزایش قیمت روزافزون همه محصولات و وجود تورم اقتصادی شدید، سبب شده است که  همه افراد به دنبال راه چاره ایی برای کاهش هزینه های نهایی باشند. کوپلر ها به عنوان یک از پرکاربردترین محصولات در ساخت سازه های بتنی دارای تنوع بسیار زیادی بوده و به مقدار قابل ملاحظه ای به فروش می رسند. خوشبختانه با افزایش هزینه های درخواستی برای اتصال با اورلپ می تواند جایگزین مطلوبی برای آنها به دست آورد.

معرفی کوپلر
معرفی کوپلر

استفاده از کوپلر

استفاده از کوپلر در صنعت ساخت و ساز و البته ساختمان سازی با کارای مطلوبی که این نوع از روش های اتصال، از توجه بسیار زیادی برخوردار شده اند. کوپلر میلگرد یکی از پرفروش ترین نوع این محصولات است که به طور عمده تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش و افت و خیز در قیمت میلگرد ها می توانید میزان تولید و فروش این نوع از محصولات را تحت کنترل قرار دهد. روش های مطلوبی برای کاهش هزینه های تولید کوپلر میلگرد در دست است که یکی از مطلوب ترین آنها بکارگیری فولاد آلیاژی به عنوان یک محصول افزودنی و پر کننده است.

استفاده از کوپلر
استفاده از کوپلر

استفاده از کوپلر با توجه به قیمت فعلی میلگرد

اگر چه استفاده از کوپلر با توجه به قیمت سرسام آور میلگرد در حال حاضر با محدودیت هایی مواجه شده است ولی می توانید این نوع از میلگرد ها را به هزینه های مناسب از ما خریداری کنید و روش های مطلوبی در تولید کوپلرها در پیش بگیرید. در بین سه روش اتصال:

  • اورلپ
  • وصله مکانیکی
  • جوش فورجینگ

با افزایش قیمت درخواستی برای این نوع از اتصالات کاربران راه چاره ای جز استفاده از وصله مکانیکی نخواهند داشت. افزایش قیمت میلگرد، شرایط را برای بکارگیری روش کوپلر افزایش داده است. از سوی دیگر این روش در مقایسه با اورلپ دارای مزایای فوق العاده است که بیشتر کاربران ترجیح می دهند به طور جدی مد نظر قرار دهند. با در اولویت قرار دادن کوپلر می توانید عمل بتن ریزی را تراکم بسیار خوب نهایی کنید. از سوی دیگر به دلیل آنکه وزن سازه کاهش می یابد، طراحی بهینه ای در اختیار مهندسین قرار خواهد گرفت.

استفاده از کوپلر با توجه به قیمت فعلی میلگرد
استفاده از کوپلر با توجه به قیمت فعلی میلگرد

کاهش هزینه بکارگیری کوپلر

برای کاهش هزینه های استفاده از کوپلر، روش های مختلفی در دست است که مهندسین می توانند با درایت و در نظر گرفتن شرایط اولیه در اولویت قرار دهد. استفاده از روش اورلپ زمانی می تواند گزینه ایده آلی در اتصال کوپلر ها در نظر گرفته شود که مهندسین، در نظر دارند آرماتور فولادی را در ساختمان سازی مورد استفاده قرار دهند. یکی از مهمترین تفاوت اورلپ در مقایسه با کوپلر می تواند قابل اعتماد بودن آن در نظر گرفته شود. زیرا که کوپلر  می تواند استحکام بیشتری داشته و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. از سوی دیگر در بکارگیری کوپلر هیچ گونه محدودیتیی نیز مد نظر نیست. مقایسه قیمت روش اورلپ با کوپلر شامل موارد زیر است:

کاربردهای کوپلر
کاربردهای کوپلر

باید و نبایدهایی در مورد استفاده از کوپلر

با توجه به همه موارد یاد شده و البته افزایش قیمت سرسام آور میلگرد، معقول به نظر می رسد که استفاده از کوپلر در اولویت قرار گیرد.

روش کوپلر هم به دلیل داشتن هزینه کمتر و هم به دلیل ایجاد شرایط بهینه استفاده می تواند در ساخت سازه های مختلف گزینه ایده آلی در نظر گرفته شود. با مقایسه هزینه درخواستی برای این نوع از روش های اتصال قابل مشهود است که به منظور کاهش هزینه می تواند به راحتی به کارآرایی کوپلر اعتماد کرد. با اتصالات ایجاد شده توسط این روش از آنجا که استحکام بیشتری حاصل می شود،؛ می توان مقاومت سازه را تا چندین برابر افزایش داد. شایان ذکر است که این نوع از اتصالات در برابر آسیب های حاصل از زلزله و یا هر گونه بلای طبیعی نیز می تواند مقاومت کافی داشته باشد. بسیار معقول به نظر می رسد که بکارگیری کوپلر در اولویت قرار گیرد، مگر آن که به دلیل شرایط خاص امکان استفاده از آن در دست نباشد.

مبنع : https://parskaveh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما تماس بگیرید 6 055 077 0912